[1] The role of food-related consideration of future consequences, health and environmental concerns in explaining sustainable food (fish) attitudes, Journal of Economics and Development, 2024, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[2] Comparing time focus with time importance for measuring future time perspectives in the context of pro-environmental values and outcomes, Frontiers in Psychology, Volume 14, 27 February 2023, 2023, (Hồ Huy Tựu)
[3] The role of values in explaining satisfaction in the mobile commerce context: the moderating role of consumer participation, International Journal of Services Technology and Management, 2023, 28(5-6), 2023, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[4] The role of impulsiveness and habit strength in reducing food waste, Journal of Asian Business and Economic Studies, 2022, (Hồ Huy Tựu)
[5] The conflicting effects of self-construal on impulsive buying tendency toward unhealthy food: the moderating role of future time perspective, Current Psychology, 2022, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[6] Sự khác biệt giữa các nhóm người tiêu dùng Việt Nam về hành vi tiêu dùng bền vững, Tạp chí Kinh tế và Phát triển, Số 287, 76-85, 2021, (Hồ Huy Tựu)
[7] Hành vi tiêu dùng bền vững: Sự khác biệt giữa các nhóm người tiêu dùng Việt Nam theo lý thuyết lưỡng nan xã hội, Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, Năm thứ 31, Số 6 (2020), 26-43, 2021, (Hồ Huy Tựu)
[8] Intentions to consume sustainably produced fish: The moderator effects of involvement and environmental awareness, Sustainability, 2021, (Hồ Huy Tựu)
[9] Patterns of forming entrepreneurial intention: Evidence in Vietnam, Entrepreneurship Research Journal, 2021, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[10] How consumer innovativeness, technological expertise, and consideration set size can explain mobile commerce use: An extended understanding using a moderation–mediation model, Information Systems and e-Business Management, 2021, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[11] The “Well-Being” and “Ill-Being” of Online Impulsive and Compulsive Buying on Life Satisfaction: The Role of Self-Esteem and Harmony in Life, Journal of Macromarketing, Vol. 42(1), 2021, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[12] Exploring the effects of habit strength on scholarly publishing, Journal of Documentation, 2020, (Hồ Huy Tựu)
[13] The relationships between core values, food-specific future time perspective and sustainable food consumption, Sustainable Production and Consumption, 2020, (Hồ Huy Tựu)
[14] Động cơ và kết quả của hành vi mua sắm trên mạng xã hội trực tuyến tại Việt Nam, Kinh tế & Phát triển, Số 261 - 3/2019, 40-49, 2019, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[15] An application of Tetraclass model for evaluating ecotourism service
quality in Vietnam, Tourism and Hospitality Research
0(0) 1–17, 2019, (Hồ Huy Tựu)
[16] Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định liên kết giữa hộ nuôi với các tác nhân tham gia chuỗi cung ứng cá hồng Mỹ tại Việt Nam, Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, 46-65, 2019, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Thị Nga)
[17] Ảnh hưởng của thiết kế công việc, vốn tâm lý, sự trưởng thành trong công việc đến sự đổi mới trong công việc của người lao động ở các khách sạn, khu nghỉ dưỡng tại thành phố Nha Trang, Kinh tế & Phát triển, Số 256 tháng 10/2018, 72-81, 2018, (Hồ Huy Tựu)
[18] The role of perceived values in explaining Vietnamese consumers’ attitude and intention to adopt mobile commerce, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2018, (Hồ Huy Tựu, Nguyễn Hữu Khôi)
[19] Vai trò của quy chuẩn trong việc giải thích hành vi tham gia mua sắm xã hội trực tuyến, Kinh tế và phát triển, Số 252 (6/2018), 2018, (Nguyễn Hữu Khôi, Hồ Huy Tựu)
[20] Attribute importance segmentation of Norwegian seafood consumers:
The inclusion of salient packaging attributes, Appetite, 2017, (Hồ Huy Tựu)
[21] Ảnh hưởng của nhận thức lợi ích đến thái độ và hành vi của cộng đồng địa phương tham gia chương trình phát triển du lịch bền vững tại khu vực duyên hải Nam Trung Bộ, Phát triển Kinh tế, 28(9), 2017, (Lê Chí Công, Hồ Huy Tựu)
[22] Time perspectives and convenience food consumption among teenagers in Vietnam: The dual role of hedonic and healthy eating values, Food Research International 99 (2017), 2017, (Hồ Huy Tựu)
[23] Patterns of Vietnamese buying behaviors on luxury branded products, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 29 Issue: 4, 2017, (Hồ Huy Tựu, Lê Chí Công)